• 6 marca 2021

Pokrycie ubezpieczeniowe, kiedy straciłem pierścionek

Ubezpieczenie Mojej Biżuterii - Historia

Kiedy straciłem mój pierścień, klient od 2017 roku, zaufałem jubilerowi, aby pomóc jej, gdy jej zespół ślubny zaginął. W emocjonalnym czasie, była w stanie uzyskać wsparcie, którego potrzebowała. Przeczytaj historie Vallie:

Po raz pierwszy zauważyliśmy, że zespołu weselnego już nie ma, kiedy pakowaliśmy się do wyjazdu na wesele. Najlepiej zgadnąć, co się stało z obrączką, bo nasz maluch albo wyrzucił ją do kosza, albo gdzieś schował. Jestem Vallie i jesteśmy w Cambridge, Nebraska. Nawet nie wiem, kiedy zaczęłyśmy się spotykać, bo się poznałyśmy i to się po prostu stało. Robert był jeszcze w liceum. Potem dostaliśmy dom, kiedy wrócił z podstawowego szkolenia. Spojrzałam na Roberta i powiedziałam: "Wrzuć pieniądze na konto bankowe, a potem pójdziemy po pracy odebrać jakieś pierścionki". Właśnie mnie posłuchał i pięć miesięcy później zaproponował mi. Robert: Wziąłem pierścionek i włożyłem go do koszuli naszego syna, a Vallie zrobiła mu kilka zdjęć. Nie zauważyła go, dopóki nie zbliżyła się do swoich zdjęć, by je zedytować. Powiedziała, "Czy to mój pierścionek?", a ja na to, "Tak! Zajęło ci to wiecznie, by to zauważyć!" Więc stąd ten problem, że straciłam zespół weselny. Stosunkowo późno w nocy, w noc przed naszym ślubem... oh, moje serce spadło mi do brzucha. Zastanawiałam się, "Gdzie może być moja obrączka?" Robert: Ona płakała i powiedziała mi, że straciła pierścionek. Myślałem, że ze mną żartowała.

Vallie: Nie mogłam go znaleźć, więc zadzwoniłam do Jewelers Mutual i wrzeszczałam histerycznie. Egzaminator skarg powiedział, że powinniśmy iść do przodu i rozpocząć proces składania skarg. Gdybym znalazła pierścionek, to moglibyśmy przerwać proces reklamacji, ale jeśli bym go nie znalazła, to już jest w pracy. A proces będzie szybki i łatwy. Oni mnie uspokoili. Wiedziałem, że dostanę zastępstwo i będzie dobrze. Miałbym go do czasu naszego przyjęcia weselnego. Nie zajęło mi dużo czasu, żeby wypełnić papiery i napisać oświadczenie.

Bill Longnecker, Jeweler: Boże, wiesz, że ją pamiętam. Ona jest kochana. Kiedy wróciła, planowaliśmy załatwić jej dokładnie to, co straciła. Chciała czegoś trochę innego i dostała coś innego. Vallie: Muszę pokazać moją nową obrączkę na nasze wesele, kiedy wszyscy tam byli, co było miłe. Uwielbiam moją nową obrączkę i tak wiele dla mnie znaczy. Naprawdę doceniam to, że pozwolili mi dostać tę, którą chciałam. Nigdy nie kupuję swojej własnej biżuterii, więc zawsze pochodzi ona od kogoś, kogo kocham. Mogę spojrzeć na mój pierścionek i przypomnieć sobie o Robercie i mojej babci. Robert: Czasami budzi się i nie może znaleźć swojego pierścionka, więc dobrze, że nadal mamy go ubezpieczonego. Vallie: Patrząc w przyszłość, kiedy dostanę kolejny cenny kawałek biżuterii, na pewno zostanie on pokryty przez Jewelers Mutual. It All Comes Down to Trust You trust your home to homeowners insurance. Zaufaj swojej biżuterii do prawdziwych ekspertów od biżuterii. Dowiedz się, jak to wszystko działa i co nasze doświadczenie oznacza dla Ciebie. Dowiedz się, jak to wszystko działa i co oznacza dla Ciebie nasza wiedza.

Moje ubezpieczenie od biżuterii kiedy straciłem pierścień

Vallie: Po raz pierwszy zauważyłyśmy, że opaski weselnej już nie ma, kiedy pakowałyśmy się do wyjazdu na wesele. Najlepiej zgadnąć, co się stało z obrączką, bo nasz maluch albo wyrzucił ją do kosza, albo gdzieś schował. Jestem Vallie i jesteśmy w Cambridge, Nebraska. Nawet nie wiem, kiedy zaczęłyśmy się spotykać, bo się poznałyśmy i to się po prostu stało. Robert był jeszcze w liceum. Potem dostaliśmy dom, kiedy wrócił z podstawowego szkolenia. Spojrzałam na Roberta i powiedziałam: "Wrzuć pieniądze na konto bankowe, a potem pójdziemy po pracy odebrać jakieś pierścionki". Właśnie mnie posłuchał i pięć miesięcy później zaproponował mi. Robert: Wziąłem pierścionek i włożyłem go do koszuli naszego syna, a Vallie zrobiła mu kilka zdjęć. Nie zauważyła go, dopóki nie zbliżyła się do swoich zdjęć, by je zedytować. Powiedziała, "Czy to mój pierścionek?", a ja na to, "Tak! Zajęło ci to wiecznie, by to zauważyć!" Więc stąd ten problem, że straciłam zespół weselny. Stosunkowo późno w nocy, w noc przed naszym ślubem... oh, moje serce spadło mi do brzucha. Zastanawiałam się, "Gdzie może być moja obrączka?" Robert: Ona płakała i powiedziała mi, że straciła pierścionek. Myślałem, że ze mną żartowała. Vallie: Nie mogłam go znaleźć, więc zadzwoniłam do ubezpieczyciela i wrzeszczałam histerycznie. Egzaminator skarg powiedział, że powinniśmy iść do przodu i rozpocząć proces składania skarg. Gdybym znalazła pierścionek, to moglibyśmy przerwać proces reklamacji, ale jeśli bym go nie znalazła, to już jest w pracy. A proces będzie szybki i łatwy. Oni mnie uspokoili. Wiedziałem, że dostanę zastępstwo i będzie dobrze. Miałbym go do czasu naszego przyjęcia weselnego. Nie zajęło mi dużo czasu, żeby wypełnić papiery i napisać oświadczenie.

Bill Longnecker, jubiler: Boże, wiesz, że ją pamiętam. Ona jest kochana. Kiedy wróciła, planowaliśmy załatwić jej dokładnie to, co straciła. Chciała czegoś trochę innego i dostała coś innego. Vallie: Muszę pokazać moją nową obrączkę na nasze wesele, kiedy wszyscy tam byli, co było miłe. Uwielbiam moją nową obrączkę i tak wiele dla mnie znaczy. Naprawdę doceniam to, że pozwolili mi dostać tę, którą chciałam. Nigdy nie kupuję swojej własnej biżuterii, więc zawsze pochodzi ona od kogoś, kogo kocham. Mogę spojrzeć na mój pierścionek i przypomnieć sobie o Robercie i mojej babci. Robert: Czasami budzi się i nie może znaleźć swojego pierścionka, więc dobrze, że nadal mamy go ubezpieczonego. Vallie: Patrząc w przyszłość, kiedy dostanę kolejny cenny kawałek biżuterii, na pewno zostanie on pokryty.

Zaufaj swojej biżuterii do prawdziwych ekspertów od biżuterii. Dowiedz się, jak to wszystko działa i co oznacza dla Ciebie nasze doświadczenie.

Share :

Może Cię zainteresować